söndag 15 juli 2012

Tillfällighetstrappan

Efter rivningen av den gamla trappan kände vi inte för att stå trapplösa ett helt år. Detta eftersom vi ska dränera nästa år och inte kände för att sätta upp något permanent trappa innan detta var gjort. Så jag fick vässa tanken och goggla lite, spotta i nävarna och åka till trävaruhuset. Även om det nu inte är den vackraste trappan i byn så är jag väldigt nöjd för det är min första trappa och jag gjorde den helt själv. Detta flyttar tummen  lite längre från "mitt i handen " åt det håll den ska vara. Det stärker självförtroendet att bygga något själv, även om det bara är en trapp.

/Lars

5 kommentarer:

  1. Fint Lars! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. jättefin-snyggt enkelt ekonomiskt och funktionell
    tillbyggnad !!!!!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken bra och snygg trapp, ser verkligen inte tillfällig ut... och så fint med blommma i gammal hederlig konserverinsapparat intill(bra återbruk). Ni jobbar bra ihop!
    LA

    SvaraRadera
  4. Men se där nu börjar "snickar Lars" ta form, den blev ju jätte bra! :-)

    SvaraRadera