tisdag 17 juli 2012

Jakt.

Idag har vi bland annat varit i grunden under huset, där har vi jagat källarspindlar, med dammsugare. Försöker intala mig att de är mer rädda för mig än vad jag är för dom. De är riktigt stora och allt annat än söta. Jag sög nog upp ca 25 stycken spindlar och 100 stycken puppor, som de har som barnkammare. De flesta är lite mindre än min handflata, men STORA för att vara spindlar i Sverige. Googlar man källarspindel och ser på bilder så kan man se dom, för er som inte vet hur dom ser ut. Vi båda har jobbat för fullt här hemma hela dagen och är helt slut nu. Takläggarna har påbörjat sitt arbete, det skall blir riktigt kul att se resultatet.

/Johanna


Sjukt stolt och nöjd!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Johanna!
    Jag får rysningar...hua hua...

    Glöm inte knyta igen dammsugarpåsen! :)

    SvaraRadera
  2. Imponerande! säger en som bara inte klarar av spindlar. Håller med om det där med dammsugarpåsen...
    LA

    SvaraRadera