fredag 2 mars 2012

Det kommer ta lång tid.

Vaknade med blå himmel och kände direkt att jobblusten slet upp mig ur sängen. På med snickarbyxorna för att fundera på vad dagens syssla skulle vara. Efter ett tag bestämde jag mig för att  fortsätta med röjning mellan sågen och det gamla hönshuset. Efter ett par timmars släpande på diverse pinnar och sly så hade solen nått så högt den förmådde så här tidigt på våren och jag lät min vinterbleka hy få lite värme medans jag vilade en liten stund. 
 När vi köpte huset hade tomten stått ett tag och verkligen växt vilt. Det kommer ta lång tid att få bort alla växter som har fått leva sina egna liv i några år, vacker kommer det att bli men det kommer att ta lång tid. 

/Lars 



                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar