torsdag 17 maj 2012

På vägarna

Ontihalsfeberförkylningen har gjort att jag inte har varit så produktiv här på bloggen i det sista utan mest har intagit vågrätt läge och jobbat fast jag inte borde ha gjort det,vilket straffade sig i slutändan.
Men jag känner att jag är på rätt väg eftersom jag börjar längta ut på vägarna igen. Att få åka grusvägar i 50km/h, spana efter gamla hus, åka vilse med flit och svänga åt åt det håll som passar i stunden när man står i en korsning någonstans. Jag vill slingra mig fram på vägarna genom vackra Sverige och se det vackra som många människor missar.

/Lars
  

Djupt inne i Värmlands skogar under semestern -11

3 kommentarer:

  1. Finns inte så mycket som slår en jämn och fin grusväg och svänga av och utforska ännu mindre grusvägar.

    SvaraRadera
  2. litettorp.blogg.se

    tror att det är i er smak. kolla från allra första början 2009 och sedan framåt.

    SvaraRadera
  3. Låter härligt med bilpromenader på grusvägar.
    Har just suttit och tittat på alla härliga
    bilder ni lagt in på er blogg. Ser att våren
    kommit mycket längre hos er. Här i Umeå är det
    äntligen musöron på björkarn och katten Isis
    gillar de ljusa nätterna.Ha nä bra!

    SvaraRadera