söndag 12 juli 2020

Stol

I bland är det svårt att förklara hur nöjd man kan bli av det lilla. Som tidigare inlägg visade så fick jag med mig hem ett par stolar från återvinningsstationen. Här är en av dem. Den är helt fantastik, jag kan inte förstå hur man kan kasta en sådan vacker stol. Visst ena armstödet behövde lite trälim som stått alldeles för länge men sen så var den åter i sin forna glans. Det enda jag ska undersöka är att jag vill olja upp den igen men har inte riktigt kunskap om detta. Måste undersökas nog så jag inte förstör stolen. Jag vill även meddela att man sitter fantastiskt gott. Kanske inte för längre sessioner men ändå. 
Jag får tacka dig, som hade alldeles för lite förståelse för vackra möbler och tyckte att den passade på soptippen istället för att få ett bättre hem. Tack. 

/Lars 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar