lördag 27 oktober 2012

Himmel

Jag blir mer och mer fascinerad av himmeln. Eller rättare sagt så lägger jag märke till den mer. Man har väl alltid sett den när den är klarblå, oväderssvart och stjärnklar. Nu har jag börjat se sen mer ofta, igår såg jag exempelvis en elefant i molnen. När jag ser det jag ser och har en kamera i närheten så passar jag på att fota så jag kan dokumentera och visa någon. Men när jag nu tittar på några av de bilder jag tagit så ser det inte så märkvärdigt ut. Jag vet vad jag såg, men på bild ser det liksom lite futtigt ut...


/Johanna


Kontraster x 4.

Det magiska ljuset

Tittar man noga så ser man solens strålar slå sig ut från molnen.

1 kommentar:

  1. Poesi i ord och bild föds i skaparens tankar och föreställningsvärld. Jag tycker motiven är förunderligt vackra. De målar liksom upp något för varje enskild betraktare. Tack för det!
    LA

    SvaraRadera