fredag 19 oktober 2012

Golvet

När jag kom till jobbet fick jag veta att de sökt mig hela dagen för att ge mig LEDIGT !!! Jag tackade och bockade och åkte hem igen. Väl hemma hade jag tänkt att förstärka under bjälkarna alltså i grunden. Men för det hade jag behövt ha med mig min andra fantastiska hälft. Så du tog jag och slappade lite för att sedan ge mig på golvet. Golvet har egentligen varit Johannas bit som hon har skött fantastiskt. Jag var faktiskt inte så pigg på att lägga men kom inte på något annat att göra eftersom kvällen kom smygande. Så det blev lite golvläggande som snart är klart, fantastiskt. 

/Lars 


2 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga båda två! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Såå fint det blir! Och så skönt det ska bli med kaminen sen.. :-)
    / Karin

    SvaraRadera