tisdag 5 januari 2021

Att sätta upp en hylla.

Det var dags för mina discgolf discar att få sig en egen plats istället för det sporadiska oordningen som lätt uppstår när var sak inte har sin plats. Jag hade lite konsoller liggandes och även hyllplan från tidigare projekt i vardagsrummet. Först hade jag bara tänkt tre hyllor och inget mer, men för att stapla diskarna ståendes behövde jag göra sidostopp för diskarna. Jag lyckades väcka liv i den gamla bordsågen där jag inte har något slag för att hålla jämn sågning utan fick uppfinna ett eget med hjälp av liggandes delar. Efter att jag sågat till ett par träbitar fästes dessa med dykertpistolen. Ytterligare ett par träbitar fick fästas där konsolerna satt för att diskarna inte skulle trilla mot konsolerna. Så nu har äntligen diskarna fått sin plats och jag kan nu ägna lite tid att stå och sortera diskar efter behov och användande. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar