torsdag 27 mars 2014

Fantastisk kväll

Jag har sedan vi flyttade hit haft någon slags längtan om att jag vill snickra, men det har liksom aldrig blivit av. Men så i dag när jag tog en liten biltur som jag brukar göra när jag är ledig var jag på Optimera i Vara. Där hittade jag ett träpluggskit där det är väldigt lätt att mäta ut hur träpluggen ska sitta. Jag köpte dem direkt tog en sväng vidare. Väl hemma började jag utan närmare plan bygga en stereobänk. Tanken var mest att träna på att sätta ihop lite delar för att sedan någon gång bygga en riktig stereobänk, men 4.5 h senare var jag färdig. Det var helt fantastisk roligt att greja med gamla träbitar.  Personligen är jag nöjd med resultatet, den ser hemmagjord ut med en känsla av återbruk precis som jag gillar det.
 
/Lars
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar