tisdag 19 juni 2012

Ara

Jag hade tidigare hejat på Ara Abrahamian så som man hejar på andra idrottare/sportstjärnor, tills han var med i Mästarnas mästare då han steg i graderna. Igår såg jag en dokumentär på svtplay med honom och har nu en ny idol. Han är riktigt inspirerande. Jag var efter dokumentären ute och sprang igår, det blir nog en tur idag också... Jag har som mål att jag skall springa milen under en timma när semestern är slut. Skriver det här, så upp till bevis!

http://www.svtplay.se/video/140602/del-1

Någon som hakar på?

/Johanna


2 kommentarer:

  1. Haha.. får man haka på här upp ifrån norr?? Du vet väl.. tjejmilen 1 september! ;-)/ kram Karin

    SvaraRadera
  2. Åh Johanna! Jag vill haka på men jag måste först igenom delmålen 5-6-7-8-9 km...
    Har köpt nya skor fick förtvivlat ont under fötterna under gårdagens promenad så
    nu vet jag inte riktigt vad som är felet. Men jag hejar på dig så länge!

    SvaraRadera