söndag 25 december 2016

Renovering sakrummet

Jag har legat lite på latsidan när det gäller att renovera. Dels för att jag inte har samma ork som förut och framför allt att jag har ägnat mig åt skolan.  Men så fick jag en målbild och såg ett slutdatum och kände att jag ville vara så klar så mycket det bara går tills dess.  Så det jag håller på med nu är som tidigare nämnt att öppna upp en kattvind och reisolera den andra och se att allt ser bra ut bakom väggarna här uppe.  Problemet är att det tar lite tid, då golv och råspont måste klimatisera sig i ca 14 dagar. Vilket gör att det stundtals blir lite vänta. Sen är det mycket som ska göras på litet utrymme samtidigt och eftersom jag inte är en vanlig snickare så tar det lite längre tid. Men Den ena kattvinden är ju klar sedan en tid och en vägg är isolerad med Hunton Isolering. Ekologiskt och bra. 

/Lars.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar