söndag 23 februari 2014

Min dag

I måndags var Lars ledig och då var solen framme och det kändes som våren var påväg, då jag skulle vara ledig på tisdagen så såg jag fram emot solsken och en utedag. När jag vakande regnade det snöslask... Men jag hade en härlig dag ändå, satte på mig regnkläder gick ut. Pysslade även på inne. Kände mig allmänt inspirerad. Fick ordnat en tillfällig vedförvaring mellan köket och matvrån. Jag har tänkt att bygga någon typ av skåp där, så det känns bra att känna av stolek och de mått man vill ha och behöver. Förvaringen blev till av två sockerlådor och ytterligare en låda ovanpå dem. Tog också in fönster som nog kommer att ingå i slutresultatet. Inget stordåd men jag blev nöjd och nu är veden nära till hands. Fick även ordnat med en annan förvaring i matvrån, men den kommer i ett annat inlägg. Så trots snöslask och regn hade jag en härlig dag, även om jag vid första anblicken blev lite bitter...

/Johanna





1 kommentar: