tisdag 5 november 2013

Uppehåll

Vi har bestämt oss för att ta ett litet upphåll med bloggen fram tills den 1 December. Detta beror på att vi är i en period där allt går lite för fort och vi helt plötsligt känner det som ett krav att blogga, vilket aldrig har varit vår tanke. Vi återkommer som sagt  den 1 December. Då kanske vi har ett vardagsrum  att visa upp, ett hönshustak som ligger klart och kanske början på en hall som renoveras. Vi tycker det vore trevligt att kopplat till detta inlägg få något meddelande i kommentarsfältet om vem du är som läser vår blogg det gör saken alltid mer inspirerande att skriva när vi återkommer. På återseende.

Med vänlig hälsning, Lars & Johanna



6 kommentarer:

  1. Jag är en av alla som läser bloggen. När det börjar kännas som ett måste är det dags att hålla upp. Det håller jag med om. Det är iaf en härligt blogg med naturligt tänk och med naturen in på knutarna. På återseende. Fin tapet. Monica A.

    SvaraRadera
  2. Jag läser förstås er blogg med stort intresse! Vi har ju nu också äntligen hittat oss ett hus och flyttar redan nästa vecka. Med 200 meter till havet och en gäststuga är det perfekt för er när ni vill komma och hälsa på oss för lite mys, strandhäng eller kite. Kram Maria N

    SvaraRadera
  3. Jag har läst eran blogg länge nu å väntar alltid spänt på nästa inlägg!! Ni inspererar mig att leva i nuet å vara nöjd me de ja har:)

    SvaraRadera
  4. Det är alltid intressant att följa er blogg. Bilder och text vävs samman på ett härligt sätt. Hoppas ni får några givande renoveringsveckor nu! Jag och flera andra bloggläsare ser fram mot att era inlägg dyker upp igen i adventstid!
    LA

    SvaraRadera
  5. Hej! Biggan på sexan här! Tittar in och hälsar på ibland när andan faller på. Fina foton och spännande att se hur huset/hemmet tar form. Och inspirerande hur man kan lära sig att bygga o renovera! Du vet Johanna, tjuvkikar lite sådär.....

    SvaraRadera
  6. Hej Johanna och Lars, Monica som också jobbar på 6 an, jag tittar ofta in och följer er och era huspysslingar.... Gillar er Blogg!
    Kram

    SvaraRadera